Thursday, August 6, 2009

hari ini

salam..


arini aku duk menjaga anak buah aku si ayub tu..oleh kerana aku free arini aku merajinkan la diri duk on9..rase cam nak tacap blog aku tu..kc happening skit..haa ni la hasil nyer...


satu g arini..aku dapat khabar yang x brapa menyenangkan ati, anak sdara aku si adam kat tadika td ngah maen2 n then terjatuh sampai tgn nyer leh patah..hai nakal betul..pastu abi nyer bawak ke hosp..kena admit kat hosp. pakar kajang (kpj kajang)..erm kul 2 pm td kne masuk o.t kne operate tgn nyer untuk masukkan besi..cian kat anak sdara aku..da la kecik g..sakit woO..aku yang penah tgk org pakai nie pun cam sakit jer..da la nak sembuh mkn masa 2,3 bulan..harap2 operation nyer berjaya..sama2 la kita doa moga adam selamat...





p/s: nak g bangi nak tgk adam....waaaaa

4 comments:

PoOhEm0 said...

mcm mna leh jth adam tue????
adoiyai...
wisau nyer....
xpe2
adam tue kuat dak nyer...

afifahramli said...

ish3..
nakal cam mak nana..
kui3..

SHARIFAH NURUL FARHANA said...

hurm senakal-nakal aku..x penah la smpai patah tgn tu

SHARIFAH NURUL FARHANA said...

pija lau free2 p la tgk adam..

Post a Comment