Sunday, September 19, 2010

gud luck saripah!!

salam sume..harap sume semakin hari semakin ceria, semakin hari semakin syg, semakin hari semakin berubah dan semakin hari semakin bersyukur dengan nikmat Allah yang melimpah ruah nie..

EXAM

perkataan biasa bagi aku yang bernama PELAJAR
huhuhu..
bila tiba musim EXAM sume mula la menggelabah..haha biasa la baru tersedar nak setadi..baru la sibuk2 nak stay up sampai 2,3,4 pg..
aku pun tak terkecuali..
aku pun SAMA..hehe
mungkin tips2 pelajar cemerlang baca buku kena hari2..
tapi tips aku jgn baca buku selagi tak exam..hehe
apa la SARIPAH nie..
pe nak jadi la aku nie..
ingt ler..klau ko gagal ko musnahkan masa depan ko sendiri..
jangan la ko tenggelam dan layan perasaan2 ko yang pelik2 tu..
dah3..sabar yer
mungkin ada hikmah yang tersembunyi di sebalik sume yang berlaku tu..
INGAT mak abah yang x henti-henti tiap kali solat tak pernah lupa doakan ko..INGAT TU..
ko tu harapan mak abah..
yer aku kena buktikan..BUKTIKAN yang aku pun leh berjaya..
walaupun aku tak pegi belaja smpai china,india,UK,mesir..(tapi aku mmg ada cite2 nak g sna)
ok BAIKLAH..
mula belajar..
mula buka buku..
harap2 sem nie sume dpt A..
n dapat 4 flat..insyaAllah
buku n nota2 tu baca3..
doa itu senjata aku..
ciap2 untuk berjuang..

SEMANGAT..SEMANGAT..SEMANGAT



Ya Allah pemudahkan segala urusanku dunia dan akhirat..amin~


eh? ada kaitan ke nie..ske ati la tp baby nie cumil nyer..(><,)


0 comments:

Post a Comment