Saturday, September 18, 2010

seminggu berhari raya..esok-esok exam pula..

SALAM LEBARAN BUAT YANG MENGENALI DIRI INI SAMA ADA YANG JAUH DI MATA ATAU YANG BERADA DI DEPAN MATA..AMPUN & MAAF DIPINTA ANDAI DIRI YANG LEMAH INI PERNAH MEMBUAT KESILAPAN..(maaf yer3)..


Sempena dengan ketibaan bulan Syawal ni memberi 1001 makna dalam hidup korang dan termasuklah aku sendiri..dan semoga ada perubahan selepas menjalani madrasah Ramadhan yang lalu..aminn :)

Hehe tahun nie meriah la jugak sebab selama 7 hari berturut2 aku kena pakai baju kurung hari-hari sebab pergi beraya dan oarang datang beraya umah aku..hehe selama 7 hari jugak la ada jer menu yang aku plan nak masak..hehe mak kata cemerlang la tahun nie..huhuhu walaupun penat masak2 dan layan tetamu yang tak henti2 tapi aku puas hati..ok jom kite share pic rayer aku..(adui balik nie exam)..huhu







beg adik sama ngan langsir umah orang..haha x tahan aku gelak..

pic rayer ode yang diambil dan diedit oleh sayer..hehe sweet x?

0 comments:

Post a Comment