Thursday, July 8, 2010

da sampai kat Tanah Merah

salam...

Arini sampai jugak aku kat Hosp. Tnah Merah..penat mengira hari..bukan x sabar nak g sni..tapi xmau g sni..emm jauh nyer la..
Tapi sampai sini tgk2 umah ok la jugak..dekat ngan bandar..so byk kemudahan..nak g ospital jauh skit kne naek bukit atas nunn...hehe

Tapi xpelah..cabaran demi cabaran kena tempuhi jugak..tabah la sharipah oii..ko kan mici..camne nak jge orang klau ko pun lembik jek..

Huhuhu tapi hakikat nyer hanya Allah yang tau...dengan emosi n mood yang kurang stabil..mudah betul rse nak nangis..aku benci betul klau aku nangis..haih x suke..sabar ok..ingt Allah sentiasa ada..=)wink3 cenyummm yer..hehe

Harap bila da ada kat sini..aku dapat banyak pengalaman n pelajaran kat sni..n abiskan praktikal dgn jayanya..keh3 tapi cross manyak kat klinik time komuniti t..adui da la mninggu last jadual g sna..em redha je la..harap2 banyak pesakit kat sna..leh aku rawat...=)

Last skali aku teramat rindu kat mak abah..huhuhu camne nak keje kat sabah srawak nie kalau baru kat sni jer da asyk teringat jer..hmmm(T.T)

hehe k la..malas nak mengarut dah..bububyeee..=))




0 comments:

Post a Comment