Sunday, November 21, 2010

kena kencing

Salam sume..

Harini macam biasa keje kat klinik aktiviti pemeriksaan ibu hamil dan pemeriksaan perkembangan kanak-kanak..Puan suruh aku jaga bahagian perkembangan kanak-kanak...yeayy suke2..leh mean ngan budak2..

Aku pun memulakan tugas..lepas dah setup semua alatan untuk pemeriksaan kanak-kanak..aku pun lepak-lepak kat kaunter depan untuk cari kanak-kanak yang akan diperiksa..

"Ahmad Darwisy"..aku pun memanggil nama budak nie..sedap namanya comel pulak tu..baru 3 bulan umurnya..mula la mici saripah menimbang bayi,ukur panjang,ukur kepala,ukur dada dan tengok perkembangan pertumbuhan adik Darwisy nie tadi...

Mici Saripah : "Kak baringkan anak kat atas tilam nie..pastu buka semua baju ngan pampers deh ..saya nak timbang"..(hehe kecek klate tu)

Mak Darwisy : "Yelah"..

Mici Saripah : "Kak letak anak atas penimbang nie yer"..sedang2 syok menengok bacaan pada penimbang tu...suhhhhhhhhh sesuatu cairan rasa macam terpancut ke tangan mici..dan aku terkesima...hehe lawak la budak nie..tergelak aku..sah aku memang KENA KENCING..hehehe

Mak Darwisy : Alah maaf la deh..

Mici Saripah : Hehe tak pe kak..bese la budok laki..hehe meh saya lap..(dan kawan-kawan aku kat belakang tu gelak skali la)

Mak Darwisy : Tima kasih mici.. =)

Mici Saripah : Sama-sama..lepas nie kakak masuk bilik kat tepi tu yer.. =)

Huahuahuahuhuuuu nasib ko la arini KENA KENCING hehe sape suruh tak tutup ciap2 kat tut tu..hehe tak pe la budak-budak esok-esok nanti dah ada baby sendiri merasa la kena kencing..hehehek kencing la t mama SUNAT..jaga ler... :p


p/s : budak tu mesti bengang ngan aku..pasal tu dia kencing kat aku..wuuu..wuuuu..CEDIH




2 comments:

cemomoi said...

dia takleh tengok awek le tuh

SHARIFAH NURUL FARHANA said...

hehe nasib saya la awk..ish la nakal tul budak nie..

Post a Comment