Sunday, December 26, 2010

kawen?..kamu bila lagi

assalamualaikum..


Tadi saya pegi kenduri kawen kat kampung saya..hehe meriah sangat sebab meraikan dua pasangan raja sehari..hehe seronok pulak tengok orang kawen..aku?ntah bila..hehe

Teringat lak time mak sdara aku tanya semalam :

Kak : Emm nana bila lagi?

Aku : Uish orang lmbat g la kak..huhu

Kak : Haa masak pandai sume dah nie..da leh kawen nie..(ayat perli)

Aku : Haha..xde nyer..

Cik Zul : Sape buat teh tarik nie?..

Aku : Nana,nana

Cik Zul : Haa da leh kawen..(gelak2)

Aku : Cehh apo ler..suspen jer..(dlm ati)..haa yelah t cik zul carikan eh..

Kak : Haa tu la itu ari akak nie kenalkan ngan kawan cik zul xmau..

Aku : Adehh..mcm rancangan cari jodoh lak..hehe (dlm ati)pasni org nak carik jodoh leh buat iklan dlm tv..ok?

Haaa dah2 la malas dah nak ingat2 borak2 ngan mak2 sdara nie..asyik suh kawen jer..pantang tengok ada anak dara bujang cam aku nie..hehe ape-ape pun tu la yang buat rumah jadi meriah ngan gelak tawa mak2 sdara aku yang best2 n spoting2..cayang sume.. :)


p/s : saya baru 20..kawen?tunggu org masuk minang..hihi..


saya nak kawen,

2 comments:

cemomoi said...

dah dekat le tu... solat hajat dan doa bebanyak supaya dapat jodoh yang baikkk

SHARIFAH NURUL FARHANA said...

ya..supaya Allah beri petunjuk..aminn

Post a Comment