Wednesday, February 15, 2012

..new addicted..

Assalamualaikum..

Hehe 2,3,4 hari nie asyik bukak you tube tgk mat salleh deko cake jer...tau tak ape impian aku..aku nak bukak satu bakery..haa walaupun aku nie kelahiran diploma in nursing tapi aku boleh mencuba kan..haa aku bercita2 nak bukak ni sebab kedai2 bakery yang jual2 kek kebanyakkan dimonopoli oleh chinese..kek yang diaorang buat tak tentu halal ke tak..pe salah kalau orang melayu islam yang buat kedai..konpem laku..pulak2 kat temerloh tu bleh kira je kedai kek melayu..yang lain2 nyer pekerja melayu..tapi tauke chinese..tak apa lah..insyaAllah klau Allah perkenankan untuk aku berniaga pe salah nyer mencuba kan..hehe amin3..

Ok jom kite tgk same2 kat link nie..korang konpem terkesima nak try buat..hihi

satu

dua


:p


0 comments:

Post a Comment