Saturday, February 18, 2012

...saya sangat buruk bila menangis...

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah arini genap 22 tahun umur saya..da 22..cantik nombor tu..klau Allah panjangkan umur sempat la merasa 33 tahun,44 tahun,55 tahun..hehe

Hmmm...kenapa jadi sensitif sangat ni..aku pun x tau la..dari pagi tadi..mak abah bergurau..rasa macam terasa sangat2..errghhh sakit kepala..kenapa cepat sangat mengalir air mata nie...tension ke aku??stress ke??yeke..aku rasa aku ok jer..tadi beli tudung..orang kutuk kata mcam tudung bibik..aku tau angah bergurau jer..tapi ntah la..cepat sangat...aku pun x tau kenapa..malam nie pulak orang ajak kuar g mkn nak celebrate bday aku x g..huhu ntah la aku sebenar nyer x ske susah2kan orang..ok dah aku tau muka aku sgt buruk bila MENANGIS...


p/s : perubahan hormon kot.. :P

aku ok..jgn risau

0 comments:

Post a Comment