Wednesday, November 24, 2010

mici ke?

salam semua..


Kalau orang jumpa mici jer mesti cakap pasal sakit.."mici sakit gigi!!".."mici demam!!".."mici saya nak bersalin nie!!!"..hehe kadang-kadang mici pun heran..cuba la tanya mici sihat ke,mici gosok gigi ke tak harini..haa baru la bes..ada jugak orang ambik berat kan..

Kalau jalan-jalan kat pasar malam tak pun pergi bandar pulak..mesti orang kata awak nie mici kan??..hah?!..alamak camne dia tau..mana ada aku kuar pakai baju mici ke ape..ada cop mici ea kat pipi nie..hihi huh! saya makin heran nie..

Saya pun tanya kat member2..awat kalau pegi jalan-jalan orang cam kita mici yer..adakah kite nie suka pakai baju berwarna putih??..jawapan nyer tidak...adakah kite suka jalan ramai2 sume pompuan?..tak jugak..jalan sorang pun ada orang cam kite mici gak..adakah kite suka senyum?..emm tak jugak..sume orang senyum jugak..ehmmm apa-apalah..dan saya masih tak dapat jawapan mengenai perkara misteri nie..hehe misteri lerr sangat....

Ape-ape pun saya TAK KISAH pun sebenarnya..sebab saya dah JATUH CINTA ngan kerjaya saya..hehe tanya la pasal masalah-masalah penyakit dan sebagainya mici akan cuba tolong yer..jangan segan-segan ngan mici...mici bukan along..mici cuma nak tolong...

Memang diakui bidang nie buat aku lebih berdisplin..mungkin kami di training untuk beruniform, keje ikut waktu, etika berkerja dan macam-macam lagi..huhu x bes sebenar nyer..tapi takpe la..jadik SKEMA tu kadang-kadang menggembirakan..ish pe la aku ngarut nie..




0 comments:

Post a Comment