Sunday, November 28, 2010

MERAH

salam sume...

SAYA TAK SUKA WARNA MERAH
tapi
BAJU SAYA BANYAK WANE MERAH..

kenapa yer?

Mungkin warna merah nie wane nyer terang..sebab tu time nak beli baju jer asyik terpandang warne merah..

Mungkin jugak saya suka warna putih tapi hari-hari dah pakai uniform warna putih..dah jemu tengok putih..sebab tu pilih warna lain..hehe

Mungkin sebab nampak cam bes jer bila pakai baju merah..terang,berani,menarik..cehh nie pengaruh wali band kot "kekasih halal"..lagu nyer camni " Dia gadis berkurung merah..hatiku~ntah la ape lepas tu"..

Dari t-shirt, baju jalan2, baju kurung memang la banyak yang berwarna merah..
heee baru perasan..

Biar la apa orang nak cakap saya nak jugak beli warne Merah,Merah,Merah..
Merah macam Darah..



Merah jer..huhuhu


2 comments:

cemomoi said...

comellll

SHARIFAH NURUL FARHANA said...

haha tu kes xde keje..dok bergambor jer..

Post a Comment