Monday, October 11, 2010

SEM SIXTH..

salam kawan,

10.10.2010

saya da masuk

SEMESTER 6

Alhamdulillah berbagai halangan, cabaran,suka,duka,susah payah dan penat lelah aku..berbagai pengalaman da aku tempoh walaupun aku baru hanya berumur 20 tahun..tapi aku da keluar tengok kehidupan berbagai jenis orang..terutamanya kehidupan di HOSPITAL..syukur dan akhirnya aku sampai ke Tahun II Semester 6..semester pendek je nie..blaja 3 minggu n then keluar praktikal selama 1 bulan lebih..balik praktikal exam pastu cuti..simple je jadual sem nie..hehe

Sem nie belajar subjek penyakit berkaitan ENT (Ear,Nose and Throat) dan Penyakit-penyakit berkaitan Sistem Saraf..

Yep sangat menarik..terutamanya belajar bab2 saraf2 dalam badan kite nie..banyak kena hafal..

All The Best SARIPAH!!!




sedia ke aku jd NURSE nie??huhu



mici,


0 comments:

Post a Comment