Friday, October 8, 2010

cuti


salam sahabat..

Alhamdulillah arini aku masih lagi bernafas..tima kasih Ya Allah

Hari ini aku tak buat apa-apa sangat..dari pagi selepas bangun tido aku solat subuh..pastu tido balik jap..n then bangun mandi,basuh baju,cadar,kain sembahyang,tuala n macam2 lagi la..hehe biasa la nama pun "BUDAK HOSTEL" terpaksalah memberus semua tu sendirian berhad..tak leh nak manja2 mak yang basuhkan..hehe aku memang da biasa pun sejak dari Form 1 lagi aku da duduk asrama..kena BERDIKARI..hehe skali skala time balik umah jer memang nak manja habis-habisan ngan mak..
mood : rindu sangat2 nie kat mak ngan abah.. ='(


Lepas abis aktiviti kat toilet..jemur kain sume aku masuk bilik kemas2 bilik,kemas katil n kemas2 loker aku..haa da ensem sume aku duduk2 makan jap..pastu duk atas katil online jep..


haa ensem kan loker aku.. (^^,)

Petang lak, aku kacau2 budak nie..pastu tengok kawan aku pegi pasar malam..aku malas nak pegi..sebab karang kalau dah aku pegi aku mula nak beli macam-macam..adui ngah miskin nie..hehe aku pun kirim je la "nasi air" untuk makan malam..

Malam pulak..aku pun macam biasa makan ramai2 ngan member2 ku sayang dlm bilik nie..makan ramai2 memang bes dari makan sorang..dulu time duk hostel aku lebih rela tak makan klau tak de member nak pegi makan sama2..yer la rasa macam tak selera kalau makan sorang2..betul la kite akan terseksa sangat bila kita hanya SORANG di dalam hidup nie..macam dalam cite Im The Legend..tima kasih Ya Allah hadiahkan saya sebuah keluarga dan ramai sahabat di sekeliling saya..

Dah la aku nak nyanyi jap nie..rasa nak menari2 kat awan bila dengar lagu nie..cehh berangan kuat Cik Pah nie..hehe lagu nie ada dalam cite Sepi..cite paveret sy..

Lirik Lagu Gita Gutawa – Kembang Perawan

Ketika surya menampakkan cahayanya
Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku
Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu…

Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku

gita gutawa yg cumill..

ini blog :

0 comments:

Post a Comment