Sunday, October 24, 2010

ish memang tak boleh blah

salam sume...

Hmmmmmm

Arini celik-celik mata jer dah kena gelak ngan kawan-kawan

KENAPA??

Aku ngah mamai-mamai nie...apahal la ngan beliau-beliau semua nie...huh!

Aku pegi la mandi tanpa mempedulikan semua orang...(sebab aku dah lewat bangun)

Pastu balik dari toilet

MASUK bilik

Sume ejek aku ngan bunyi macam nie...

"KUKUKUKUKUKU~......KUKUKUKUKUKU~"

Wei nape wei??

Pastu enor tanya.. " Ko mimpi ape semalam?"..Aku "Mane ada mimpi ape2...(ngan muka tak puas hati)"..dah tu asal ko munyik "kukukukuku~...kukukukuku~ waktu ko tido..."

HAH???

Aku munyik camtu..waaaaaaaaaaaaaaaaa ohhhhhh TIDAKKKKKKK

Ish memang tak boleh blah arr aku ngigau sampai camtu..waaaa TIPU3X!!!!

Macam munyik burung terkukur jer...ish TERUK betul la aku nie...cehh aku takkan caya nyer...

TAPI kalau betul camne??...

ISH MEMANG TAK BOLEH BLAH....arini satu ari korang ejek aku munyik

"kukukuku~..kukukuku~"



gelak tension,



0 comments:

Post a Comment