Sunday, October 17, 2010

terbang ke awan..


Salam buat pelangi, bulan dan matahari...hehe

Saya nak terbang ke AWAN boleh?


Nak main kejar-kejar ke kat awan..hmm tak pun nak main kat pelangi..mesti best sangat kan..


Pastu saya nak pergi istana kayangan..haa mesti cantik sesangat kat sana kan??..


Hari-hari bila saya tengok langit..luasnya...cantik nyer awan-awan berkepul-kepul..


Kalaulah awan tu boleh saya capai...saya nak buat BANTAL PELUK..


Bila waktu saya tengok awan yang gelap tu saya takut..tapi bila ada bulan..cahaya nyer CANTIK kan?..dan saya terfikir saya mau jadi cahaya bulan yang boleh menerangi semua orang waktu gelap..

Dan bila ada bintang yang teman bulan-bulan tu..asyik sangat tengok bintang tu kedip-kedip..pastu skodeng-skodeng cari buruj..best kan??

Waktu pagi langit kembali cerah...dan


Matahari pula mula tersenyum menyinari hari ini...


Itulah lumrah alam..hidup manusia pun macam tu jugak kan...


Kadang-kadang cerah..kadang-kadang gelap..


Saya nak ke awan...


TAPI


Sape nak bawak saya??...cepat-cepat angkat tangan..heee sengal...



kesengalan melanda,



0 comments:

Post a Comment