Tuesday, October 19, 2010

presentation

salam kawan..


Arini macam biasa pegi kelas..tanpa disangka-sangka kena present..tanpa persediaan yang cukup dan terkejut present je la..dari hilang 5 markah kan...hehe


Bell's Palsy adalah tajuk kiteorang..seronok kes nie tau..sebab kite akan keliru dengan penyakit stroke..sebab rupa pesakit nya sama..iaitu patient akan jadi muka senget,mulut jatuh,macam2 lagi disebabkan kelumpuhan pada saraf kranial ke-7 iaitu saraf facial..







Lepas pembentangan yang agak ok...dan harap kawan-kawan sume faham tentang penyakit nie...dan setelah ditibai dengan soklan-soklan yang membuatkan kami sesak nafas....hehe memang sesak nafas sebab kawan-kawan kami hebat-hebat..memang best time presentation tadi..dan puan kata pun bagus cuma kena perbaiki sikit ada point2 yang keliru..ok kiteorang akan baiki...huhu lega..memang biasa tiap-tiap sem begitulah..aku konpem akan rindu nak buat presentation..rasa puas dapat bagi ilmu kat kawan-kawan...


Sebab tu la cita-cita saya nak jadi lecturer satu hari nanti..so, kena lebih bersedia dan kaya dengan ilmu-ilmu dan pengalaman...chaiyok2 saripah!!


"biar miskin harta benda, jangan miskin dengan ilmu"


p/s : hehe jangan emosi yer kawan-kawan pasal tadi..biasalah kita sama-sama belajar..sama-sama nak tegakkan pandangan masing-masing..itulah baru belajar dan sama-sama kongsi ilmu..kite akan lebih ingat..thanks jugak kat puan sebab last2 kasi jawapan..hehe ya, anak-anak puan nak jadi prof sebenar nyer..pasal tu cepat sgt pikir jauh2 sgt.. =)

aku hanyalah seorang student,


2 comments:

terokai seni said...

kata orang, mati badan sebelah punya la seksa nak ampu badan

SHARIFAH NURUL FARHANA said...

tau xpe..penyakit nie kena kat bahagian muka je..byang la nak senyum n ckp pun susah..

Post a Comment